FANDOM

Dr. Wiktor Falco - naukowiec, który wykorzystał swoją wiedzę, aby stać się telepatą. Później, gdy chciał ulepszyć swoje moce telepatyczne, doszło do wypadku, w wyniku którego stał się Królem Szczurów.

Wygląd

Falco04

Falco jako człowiek

Jako człowiek Falco to mężczyzna w średnim wieku z ciemnymi włosami, które siwieją po bokach. Ubiera się w ciemne spodnie oraz jasnobrązowy sweter pod którym nosi kremową koszulę i krawat, a na to wszystko zakłada biały laboratoryjny płaszcz. Po wstrzyknięciu sobie neuroaktywnej substancji, pobranej z mózgu zmutowanego Rockwell'a, jego oczy zachodzą krwią.

Po mutacji zaczyna na siebie mówić Król Szczurów. Jego wygląd zmienia się, zaczyna przypominać zombie. Jego skóra staje się cała pomarszczona i sucha, jego zęby gniją, a sam jest wyjątkowo chudy i kościsty. Oczy są wyjątkowo małe, gdyż uległy deformacji. Przewiązuje je starymi, zniszczonymi bandażami, a za swoje oczy uważa szczury, głównie białego szczura imieniem Arystoteles. Ubiera się w czarny płaszcz i kapelusz, które prawie całkowicie osłaniają jego wygląd.

Historia

Ciekawostki

  • Król Szczurów jest ślepy, dlatego zawsze towarzyszy mu Arystoteles (mały biały szczur), dzięki któremu może widzieć.
  • Strój Króla Szczurów (długi czarny płaszcz i czarny kapelusz z szerokim rondem) jest prawie identyczna do standardowego stroju noszonego przez średniowiecznych lekarzy dżumy. Dżuma była roznoszona przez szczurze pchły.
  • Michelangelo nie był zadowolony z faktu, iż Król Szczurów sam nadał sobie przydomek. Starał się to zmienić, lecz na końcu niechętnie to zaakceptował.
  • Nazwał kilka ze swoich zmutowanych szczurów, jak widzimy w odcinku Szczury i Ludzie. Możliwe, że nazwał je wszystkie, jednak wymienione zostało tylko kilka imion: Kaligula, Klaudiusz, Neron i Kommodus (imiona cesarzy rzymskich).