FANDOM

Ta strona odnosi się do postaci Kraanga z serii 2012, aby zobaczyć stronę o zniewolonych Utromach przejdź na Kraang Hive Mind

Arcy-Kraang dawniej znany jako Kraang - przywódca Kraang Hive Mind.

OpisEdytuj

Arcy-Kraang wygląda jak wszyscy Kraangowie, poza faktem, iż jest znacznie większy. Posiada również trzy sześciokąty na czole. Do poruszania się używa czegoś w rodzaju ogromnego robota-kombinezonu, który jest dużo bardziej wydajny od zwykłego kraangodroida. Jest on wyposażony w mechaniczne macki o ogromnej sile i potężną broń zamontowaną na czole robota. Potrafi normalnie mówić będąc bez swojego kombinezonu. Jego unikalną cechą są wargi z wyrostkami.

HistoriaEdytuj

Kraang był kiedyś Utromskim naukowcem, który odkrył mutagen pochodzący od Kraathatrogonów. Stosując tę ​​substancję zmutował do gigantycznych rozmiarów i opanował potężne zdolności parapsychiczne. Wykorzystując swoje nowe zdolności zniewolił większość swojej rasy, niszcząc ich indywidualność i zamieniając ich w mentalne klony samego siebie. Przemianował siebie na Arcy-Kraanga, a nową frakcję swoich marionetek nazwał "Kraang". Następnie przystąpił do przeprowadzenia wielowiekowej kampanii podbicia Wymiaru X, a z czasem i całego Wszechświata.

  • Ostatnie Starcie Cz.1
    Na ekranie w budynku TCRI pojawia się Arcy-Kraang, który zapowiada rozpoczęcie inwazji na Ziemię.
  • Ostatnie Starcie Cz.2
    April budzi się unieruchomiona przez Kraangów w towarzystwie Arcy-Kraanga. Ten informuje dziewczynę, że czekał na nią bardzo długo i przedstawił się po prostu jako Kraang. Mówi jej o chęci przejęcia Ziemi by "Kraang mógł tam żyć", a do tego przedsięwzięcia potrzebuje April. Po krótkiej rozmowie Arcy-Kraang zaczyna pobierać energię mentalną, którą emituje umysł dziewczyny, wzmacniając tym samym siebie. Cały proces przerywają żółwie, które usłyszały głos April i przybyły jej na pomoc. Po przejęciu przez żółwie dziewczyny, wszyscy uciekają, jednak Arcy-Kraang nie zamierza puścić ich wolno. Wychodzi ze ścian w swoim mechanicznym kombinezonie. i rozpoczyna pościg za nimi. Żółwie i April uciekają kapsułą ratunkową, jedynie Leo zostaje, aby przytrzymać związanego Arcy-Kraanga i dać szansę reszcie na ucieczkę. Po wybuchu Technodrom tonie i ląduje na dnie morza, a Arcy-Kraang razem z nim.
  • Spisek Kraangów
    W budynku TCRI Arcy-Kraang komunikuje się z resztą Kraangów telepatycznie, jednak chwilę później wykrywa April i wszystko zostaje przerwane, a żółwie zaatakowane.
  • Plan 10
    Widzimy go na ekranie, jak przekazuje rozkazy dotyczące mobilizacji Kraangów w celu inwazji na Ziemię. Zadaje pytanie Raphaelowi uwięzionemu w ciele Kraanga na temat przebiegu realizacji Planu dziesiątego i nakazuje rozpoczęcie zamiany mózgów z wysoko postawionymi ludzkimi przywódcami.
  • Into Dimension X!
    Arcy-Kraang ogląda będąc na ekranie efekty pracy nad mutagenem.
  • Inwazja Cz.1