FANDOM

Michelangelo - najszczęśliwszy i najbardziej otwarty z żółwi, co często sprowadzało problemy. W oryginalnych komiksach, Michelangelo początkowo przedstawiony był jako kochający zabawę, beztroski, a jednocześnie (nie tak agresywne jak Raphael) zawsze gotowy do walki.

OsobowośćEdytuj

W tym wcieleniu był o wiele bardziej poważny niż w innych. w jednym z komiksów Michelangelo przyjmuje małego osieroconego bezpańskiego kota (którego czule nazywa Klunk), a także powstrzymuje złodziei od kradzieży zabawek przeznaczonych dla osieroconych dzieci, co pokazuje jego dobre i miękkie serce. Jest on towarzyski beztroski. Mimo to potrafi być również zły i sfrustrowany. Idealnie pokazuje to scena, gdy po porażce z Klanem Stopy Michelangelo spędza samotnie czas w stodole na farmie w Northampton, gdzie wyładowuje swój gniew na worku treningowym. Zmienił się przez późniejsze wstrząsające doświadczenia, które wzmocniły go, lecz również rozgoryczyły, co kontrastowało z jego beztroskim i kochającym zabawę charakterem.

CiekawostkiEdytuj

  • To wcielenie Michelangelo pojawia się w filmie "Turtles Forever", a głosu użycza mu Bradford Cameron.