FANDOM

Razor (pierwotnie Chris Bradford, a póżniej Psigniot) - jest jednym z najlepszych popleczników Shreddera. Jako człowiek był również znanym celebrytą z własną linią dojo.

Wygląd

Jako człowiek, Bradford był wysokim, muskularnym mężczyzną z ciemnobrązową brodą. Nosi niebieską koszulę bez rękawów rozpiętą na klatce piersiowej, granatowe jeansy, brązowy pasek i złoty medalion na szyi. Nosił też czerwony strój ninja z  kolczastymi naramiennikami, karwaszami i nakolannikami.

Po mutacji z DNA psa Akita w Psigniota posiada pomarańczowo-białe futro z kolcami na lewym ramieniu. Jego klatka piersiowa poszerzyła się. Wciąż nosi spodnie z ubioru, który miał na sobie przed mutacją, jednak nogawki są postrzępione.

Po ponownej mutacji w Razora przypomina szkielet Wilkołaka z ciemnym futrem. Jego ciało wraz z kończynami jest wyjątkowo długie, szczupłe (wręcz kościste) i o wiele bardziej mobilne niż przy mutacji w Psigniota.

Osobowość

Bradford wydaje się być arogancki, sarkastyczny, podły i egoistyczny, a przy tym wiernie oddany Shredderowi. Jest gotów zrobić wszystko, aby zadowolić swojego pana, nawet za cenę własnego życia (jak widać w odcinku Ścieżka Wojny). Jego imponujące umiejętności walki czynią go groźnym przeciwnikiem, nawet przed jego mutacją.
Nie potrafi dogadać się z Xeverem, gdyż uważa go za gorszego od siebie. Ogólne uważa się za lepszego od innych.

Relacje

Xever Montes

Mimo, iż z woli Shreddera są partnerami, ciężko im ze sobą współpracować. Często nawzajem się krytykują, a jeszcze częściej kłócą. Jedyną rzeczą która trzyma ich razem jest Shredder oraz wspólny cel, polegający na zlikwidowaniu żółwi, więc gdy sytuacja tego wymaga potrafią odstawić swoje spory na bok. Wówczas stają się trudnym do pokonania duetem.

Ciekawostki

  • Chris Bradford przypomina z wyglądu aktora Chuck'a Norris'a.
  • Jest drugim supermutantem (podwójnie zmutowanym mutantem) w serii; pierwszym jest Masaglutor.
  • Chris Bradford posiada Katanę, która ma ponad czterysta lat.
  • Zostały mu nadane 3 ksywki przez Michelangelo.