FANDOM

"Sytuacja Mutacja" jest to pierwszy odcinek drugiego sezonu Wojowniczych Żółwi Ninja i dwudziesty-siódmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Miesiąc po powstrzymaniu inwazji żółwie wciąż świętują, jednak Kraangowie znów dają o sobie znać, co oznacza koniec imprezy. Okazuje się, że kosmici przewożą pewien ładunek dla Shreddera, a chłopcy chcą ich przed tym powstrzymać. Kraangowie wzmocniły swoje szeregi o Biotroida, co znacznie utrudnia żółwiom misje. Szybko okazuje się, iż ładunkiem jest mutagen, który przez nieuwagę bohaterów wypada ze statku na całe miasto i powoduje mutację ważnej dla April osoby. Gdy dziewczyna dowiaduje się, kto jest odpowiedzialny za mutacje jej ojca zrywa wszelkie kontakty z żółwiami.

Bohaterowie

Główni

Poboczni

Fabuła

Wygląda na to, że brakuje dokładnego opisu przebiegu odcinka.

Jeśli możesz, dodaj go i pomóż w rozwoju strony!

Cytaty

Michelangelo: Tak, ale nie zapominajmy o twarogowym demonie. Gdybyśmy go nie wrzucili do mikrofali ziemia utonęłaby w żywym serze!

Raphael: Powtarzam ci czterdziesty-piąty raz Mikey - Twarogowy demon nie istnieje i nigdy nie istniał!
Michelangelo: Widziałeś go mądralo?
Raphael: Nie!
Michelangelo: No to ciekawe skąd wiesz, hę?
Raphael: Co? Ale... To... To nie ma żadnego... Ech, jasne stary, twarogowy demon, na pewno masz racje.

Donatello: Słuchajcie a wpadniemy do April? Jesteśmy dokładnie czterysta dwadzieścia osiem, nie, nie, dziewięć metrów od jej mieszkania.

Raphael: I wcale nie masz obsesji na jej punkcie.

Michelangelo: Czuję się jak przynęta.

Raphael: Oj, nie myś o sobie w ten sposób Mikey. To twój nowy kostium superbohatera. Mógłbyś się nazywać na przykład...
Michelangelo: Żółwiucha! Żół-wiu-cha! Super! Tak! Już mi się spodobało stary! A jakie mam moce?
Leonardo: Eee, no na przykład umiesz dyndać na linie.
Michelangelo: Nie no panowie totalny odlot!

Michelangelo: Żółwiucha musi stoczyć walkę ze swoim odwiecznym wrogiem - Nietokirbim!

Donatello: Nie zgadzam się, żebyś wymyślał nowe imię dla taty April!

Zobacz również

Odcinki TMNT 2012
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5