FANDOM

Logo-image.png
 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Wojownicze Żółwie Ninja - opublikowane przez Image Comics jest traktowane jako kontynuacja Teenage Mutant Ninja Turtles od Mirage Comics. Nie jest uważany za kanon przez Mirage Studios z powodu braku chęci współtwórcy Petera Lairda do kontynuowania materiału w który nie był bezpośrednio zaangażowany ani w pełni zatwierdzony. Każdy numer napisany jest przez Gary'ego Carlsona i narysowany przez Franka Fosco.
Istnieje w sumie 23 drukowanych komiksów, z dwoma bardziej niezależnymi wydrukowanymi w 2011 roku. Numer #24 i #25 są fanowskim projektem zaczętym przez Andrew Modeena. W pewnym momencie wpadł w oko niektórych ludzi w Image Comics, którzy postanowili zapytać Viacom o prawa wydawnicze, by oficjalnie zakończyć serię, ale zostały one odrzucone. Frank Fosco skończył dwie okładki (okładka wydania #25 została wytuszowana przez Kevina Eastmana).

Tom ten wyróżnia się szybszym tempem i bardziej intensywnymi działaniami podczas poważnych zmian fizycznych u Żółwii; Leonardo traci rękę, twarz Raphaela jest pokryta bliznami, a Donatello staje się cyborgiem. W zaskakującym zwrocie akcji Raphael przyjął tożsamość Shreddera i objął dowództwo nad Klanem Stopy. Seria przestała być wydawana w 1999 roku.

Wydane KomiksyEdytuj

TMNT (Vol. 3)Edytuj

BodycountEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki